V 1. generaci poké-her (Red, Green, Blue, Yellow) existoval tzv. badge boost glitch. Ten fungoval tak, že různé odznaky dávaly bonus +12,5% k různým statům (například BoulderBadge k Attack). Pokud někdo použil útok nebo item, který měnil běžný* stat tvého pokémona, tak se nejdřív provedlo přepočítání na základě toho itemu/útoku ze starého základu, a pak se hra tvářila, jako kdyby bonus od odznaku předtím neexistoval a připočítala ho k novému základu. Takže například spamováním útoku Harden (pokud jste měli všechny odznaky), jste mohli zvýšit všechny své staty 1,125-krát (Defense se zvýšil víc). Tento efekt se dal stackovat.
--
Taky zde byly rozbité critical hity, u kterých se vaše bonusy k Attack/Special nezapočítávají. Takže často si člověk přál, aby NEdával critical hity.
--
A konečně, při level-upu pokémona se badge-boost glitch resetoval. Takže často bylo nevýhodné uprostřed zápasu získat nový level.
--
* slovem běžným myslím Attack, Special, Defense, Speed, ale nikoliv Accuracy, Evasiveness, Critical hit ratio, apod.
Zpráva byla změněna dne 31.07.2022 v 22:31:31